بهینه سازی سایت برای Form Simplification

بررسی 30 مورد از نکاتی برای سئو و بهینه سازی وب سایت وب وارپ

البته نیازی نیست که هر ۶ ماه طراحی سایت خود را عوض کنید اما حداقل باید از سایتی استفاده کنید که جلوه مناسبی برای کاربر داشته باشد. اما سوالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که کدامیک از پلتفرم‌ها برا شما مناسب است. بسیاری از متخصصان سئو، استفاده از پلتفرم‌های خودمیزبان مانند وردپرس را پیشنهاد می‌دهند. علاوه بر این، دسترسی به وردپرس و امکانات آن در ایران نسبت به سایر پلتفرم‌ها بیشتر است. پردازش به زمانی می‌گویند که گوگل سعی در درک و استخراج اطلاعات کلیدی از صفحات Crawl شده دارد.

وقتی کاربران متوجه می‌شوند که برای این فرم اطلاعات اساسی کافی است و بیشتر از حد لازم نمی‌پرسیده‌اید، پس از دیدن بیش از ۵ سوال، ممکن است از پر کردن فرم منصرف شوند. بنابراین، اهمیت انتخاب مراحل و سوالات مهم و ضرور در فرم‌های چند مرحله‌ای بسیار بزرگ است تا کاربران احساس کنند فرآیند به آن‌ها نهایت تسهیلات را فراهم می‌کند. در دنیای امروز، الگوریتم‌ های بهینه‌ سازی به یکی از مهم ترین ابزارها در علم داده، هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و بسیاری از صنایع دیگر تبدیل شده‌اند. میزان انتقال داده (Throughput) مقدار داده‌ای است که در یک بازه زمانی مشخص منتقل می‌شود، در حالی که زمان بارگذاری صفحه (Page Load Time) نشان می‌دهد که یک صفحه وب چقدر سریع به‌طور کامل بارگذاری می‌شود. سایر معیارهای کلیدی مانند زمان تا اولین بایت (Time to First Byte) و نرخ خطا، سرعت و قابلیت اطمینان سرور را اندازه‌گیری می‌کنند که دو عامل حیاتی در تضمین یک تجربه کاربری روان هستند. در این مقاله، به بررسی 10 تکنیک کلیدی بهینه‌سازی میزبانی وب خواهیم پرداخت که می‌تواند به طور قابل‌توجهی عملکرد، امنیت و مقیاس‌پذیری وب‌سایت شما را ارتقا دهد.

تقریباً هر کسب‌ و کاری درصد مشخص و ثابتی از بودجه کلی‌اش را به تبلیغات و بازاریابی اختصاص می‌دهد. البته تعیین بودجه برای تبلیغات به سیاست‌های کسب‌ و کار و دیگر عوامل نیز بستگی دارد. بعضی کسب‌وکارها به اختصاص بودجه بیشتری برای تبلیغات نیاز دارند و این مقدار می‌تواند افزایش یابد. برای مثال کسب‌وکارهای مرتبط با خرده‌فروشی که بازی بسیار گسترده و رقبایی بسیار زیاد در پیش روی خود دارند. شما فقط باید برای نوشتن یک محتوای سئوشده و البته منحصر به‌ فرد و باکیفیت، هزینه‌ای پرداخت کنید که از نظر بودجه در مقایسه با انواع تبلیغات نمایشی، بسیار ارزان‌قیمت‌تر است. اگر وب سایت شما کند باشد، به این معنی است که کاربران قبل از بارگیری وب سایت شما به احتمال زیاد از سایت خارج می شوند.

استفاده از طراحی مینیمالیستی که شامل فقط عناصر ضروری باشد، می‌تواند به کاهش حواس‌پرتی کمک کند. به عنوان مثال، استفاده از رنگ‌های متضاد برای عناوین و فیلدهای ورودی، به افزایش خوانایی و جذابیت فرم کمک می‌کند. همچنین، از استفاده از متن‌های پیچیده یا اصطلاحات فنی خودداری کنید و به جای آن از زبان ساده و قابل فهم استفاده کنید. بهترین راه برای به‌دست آوردن بک‌لینک از وبسایتی به وبسایت خودتان، این است که درخواست کنید. شما می‌توانید خدماتی مثل نوشتن وبلاگ برای سایر وبسایت‌ها، ارائه دادن یک خبرنامه و یا سرویس‌های مهم دیگری را پیشنهاد دهید. روش خوب دیگری در بدست آوردن لینک این است که لینک وبسایت خود را در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی پست کنید.

به طور عمومی، وقتی مردم ده‌ها سوال را در یک صفحه مشاهده می‌کنند، آنها با اضطراب روبرو می‌شوند و قبل از پاسخ دادن به حتی یک سوال، فرم را بسته می‌کنند. این کار سخت نیست، درست است؟ صفحه بعد نیز ۵ سوال دارد و هنوز هم پاسخ دادن به ۵ سوال به راحتی انجام پذیر است. آیا برای به دست آوردن درک عمیقی از موضوع، ۳ سوال کافی است؟ اگر نیاز به بیشتر از این است، می‌توانید به یک فرم طولانی‌تر روی آورید. به آن‌ها کد تخفیف، کارت هدیه ارائه دهید یا از موارد سرنخی (مثل چک‌لیست‌ها، گزارش‌ها، آموزش‌های ویدیویی و غیره) برای جلب توجه آن‌ها استفاده کنید. برای مقابله با این مشکل، برخی از روش‌ ها مانند جستجوی تصادفی یا گرادیان نزولی با نرخ یادگیری تطبیقی به کار میروند که میتوانند از قله‌ های محلی فرار کرده و به نواحی بهینه‌تر در فضای جستجو برسند.

از نکات مهمی که در آموزش بهینه سازی سایت برای گوگل مطرح می‌شود این است که کلمات کلیدی خود را بر اساس اهداف جستجوهای کاربر تنظیم کنید. بنابراین اگر یک صفحه وب در «Search Index» وجود نداشته باشد، کاربران، صفحه را پیدا نمی‌کنند. به همین دلیل از جمله مهم‌ترین بخش‌هایی که در آموزش بهینه سازی سایت مطرح می‌شود باید به نمایه‌گذاری سایت اشاره کرد. به طور کلی، افزونه‌های SEO ابزارهای قدرتمندی هستند که به وب‌سایت شما کمک می‌کنند تا در رتبه‌بندی موتورهای جستجو بهترین عملکرد را ارائه دهد. بهترین افزونه را انتخاب کرده و سپس با نصب و تنظیم صحیح، می‌توانید بهینه‌ترین نتیجه را از تلاش‌های سئو خود بگیرید.

به طور مثال در تصویر زیر، به «جدول تناوبی عناصر» لینک داده شده است و عبارت لینک شده هم شامل کلمه کلیدی یعنی «جدول تناوبی» است. برای شناسایی این صفحات، می‌توان از ابزارهای تحلیل سئو مانند Google Analytics و Google Search Console استفاده کرد تا صفحات با عملکرد ضعیف شناسایی شوند. به‌جای حذف مستقیم، بهتر است ابتدا محتوای این صفحات را به‌روزرسانی و بهبود دهید و اطلاعات مفیدتری به آن اضافه کنید. به این ترتیب، این صفحات می‌توانند ترافیک بیشتری جذب کنند و ارزش بیشتری برای سایت ایجاد کنند. محتوای باکیفیت نه تنها به کاربران ارزش افزوده می‌دهد بلکه جذب موتورهای جستجو را نیز تسهیل می‌کند.

همچنین، این ابزار بررسی می‌کند که آیا سایت برای دستگاه‌های موبایل بهینه سازی شده است یا خیر، که با توجه به افزایش تعداد کاربرانی که به محتوا از طریق دستگاه‌های قابل حمل دسترسی پیدا می‌کنند، حیاتی است. بازدید از وبسایت، مرحله اول ورود کاربر به قیف فروش در سایت است اما این تنها چیزی نیست که شما می‌خواهید. بهینه‌سازی وبسایت برای بهبود سئو و نرخ تبدیل، نیازمند فهمیدن تجربه کاربر در سایت شما است. بعد از اینکه کاربر در لیست ایمیل شما ثبت‌نام کرد می‌توانید ایمیل‌های حاوی کد تخفیف، یا بعضی مشوق‌ها برای برگشت دوباره به وبسایت برای وی ارسال کنید. یا اینکه آز آنها بخواهید در شبکه‌های اجتماعی، شما را دنبال کنند، مقالات بلاگ وبسایت را مطالعه کنند و یا از صفحات محصول بازدید کنند.

فشرده سازی تصاویر یکی از کاربردی ترین عوامل بهینه سازی است و ابزار های آنلاین محبوبیت بالایی در این خصوص دارند. یکی از ابزار های آنلاین مورد تایید همگام وب برای بهینه سازی تصاویر وب سایت tinypng.com است که از طریق لینک زیر می توانید به این سایت درسترسی داشته باشید. یک کاربر در اینترنت به دنبال رفع نیاز خود است، این نیاز می تواند خرید اینترنتی، یک مقاله علمی، یک مقاله خبری یا ورزشی یا حتی یک ویدیو ورژشی باشد! پس شما به عنوان یک وبمستر باید در هر عرصه ای که فعالیت می کنید بهترین محتوا را در اختیار کاربران قرار دهید در واقع این اصلی ترین وظیفه شما است. فرض کنید مطلبی ۲۰۰۰ کلمه‌ای را منتشر کرده باشید و مقدار متوسطی که یک کاربر برای خواندن آن صرف می‌کند تنها ۱۰ ثانیه باشد.

فهم این‌که مشتریان احتمالی شما چه چیزی را جستجو می‌کنند، اولین گام از فرآیند تحقیق کلمه کلیدی را تشکیل می‌دهد. تا زمانی که با این مورد آشنایی نداشته باشید نمی‌توانید صفحاتی را ایجاد کنید که رتبه مناسبی در موتورهای جستجو داشته باشند و افزایش بازدید گوگل از طریق آن امکان‌پذیر باشد. در این مرحله از آموزش بهینه سازی وب سایت باید به تهیه دامنه مناسب اشاره کنیم. البته اگر از قبل یک دامنه را ثبت کرده‌اید، جای نگرانی وجود ندارد چراکه به احتمال زیاد دامنه مناسبی خواهد بود و مشکلی در سئو بوجود نخواهد آمد. با این وجود، اگر هنوز دامنه مناسبی را پیدا نکرده‌اید، دو ویژگی زیر را در انتخاب دامنه در نظر داشته باشید.

Ubersuggest اطلاعاتی در مورد بک لینک‌هایی که به یک وب سایت خاص داده شده است را ارائه می‌دهد که برای ارزیابی اعتبار سایت در نظر موتورهای جستجو حیاتی است. این ابزار تولید PDF از گزارش‌ها با نتایجی از تجزیه و تحلیل‌ها را فراهم می‌کند که به اشتراک گذاری اطلاعات با تیم یا مشتریان را آسان می‌کند. بنابراین افزایش سرعت سرور و بهینه سازی سرعت سایت توسط یک سئو کار حرفه ای از لزومات موفقیت در کسب و کار آنلاین شما است. ما در فیدار سئو تبریز روش‌های بهینه سازی سرعت یک سایت را که در افزایش سرعت سایت وردپرسی نیز موثر هستند به طور کامل بررسی کرده و تحلیل می کنیم. با پیاده‌سازی این روش‌ها و تکنیک‌ها، می‌توانید عملکرد وب‌سایت خود را به طور چشمگیری بهبود بخشید و تجربه کاربری مطلوب‌تری را برای بازدیدکنندگان خود ایجاد کنید. اگر لندینگ پیج شما شامل یک فرم ثبت‌نام است، این فرم باید بهینه و کاربرپسند باشد.

همچنین، از پرهیز از کلمات کلیدی بیش از حد (Keyword Stuffing) در تگ‌های متا خودداری کنید تا محتوای شما طبیعی و برای کاربر جذاب باشد. وقتی سایت شما لینک‌های معتبر و با کیفیت به دیگر وب‌سایت‌ها داشته باشد، اعتبار و رتبه‌ی آن در موتورهای جستجو به شدت افزایش می‌یابد. ساختار محتوا بیشتر از هر زمانی به بهینه سازی برای موتورهای جستجو نیاز دارد. بهبود ساختار محتوا شامل استفاده از تگ‌های عنوان مناسب، پاراگراف‌های منظم و گوناگون، و استفاده از لیست‌ها و تصاویر مناسب است. این اقدامات به موتورهای جستجو نشان می‌دهند که محتوای شما به درستی ساختاردهی شده است و مفهوم است.

یکی از روش‌هایی که با آن می‌توان به اولویت‌بندی محتوا برای بهینه‌سازی پرداخت، تعیین اهداف کسب‌ و کار و توجه به آن است. بهینه‌سازی محتوا یا صفحاتی که اهداف کسب‌ و کار را پشتیبانی می‌کند می‌تواند یکی از اولویت‌های اصلی بهینه‌سازی محتوا باشد. زمانی که اهداف کسب‌ و کار با محصولات و امکاناتی که مشتریان به دنبال آن هستند هم‌سو باشد، قطعاً سئو می‌تواند به یک کانال خیلی مهم برای افزایش فروش تبدیل شود. کاربر شما در گوگل درباره راهنمای خرید کفش دویدن یا بهترین کفش دوندگی جستجو می‌کند. شما از قبل یک مقاله کامل، منحصر به‌ فرد، سئو شده و البته اصولی را تهیه و منتشر کرده‌اید و در آن به بررسی تمامی برندها و انواع مدل کفش پرداخته‌اید. کاربر مقاله را می‌خواند؛ در انتهای مقاله بخشی را در نظر گرفته‌اید تا به کاربران خود هدیه رایگانی بدهید.

به طور مثال مشاهده می‌کنید که در مطلب زیر با کلمه کلیدی «ساخت پادکست»، این کلمه در پاراگراف اول متن آورده شده است. به این ترتیب‌، زمانی که صفحات وب خود را حول عبارت‌های دقیق جستجو سئو کنید، مطالب وبلاگ و صفحات فرود نیز بر اساس همین عبارت‌ها رتبه می‌گیرند. شرکت فناوری ارتباطات و اطلاعات آرسانت، سازمانی پویا در حوزه مدیریت کسب و کار، تبلیغات، برندینگ و ارائه راهکارهای مؤثر بازاریابی برپایه به روزترین رویکردهای علمی و حرفه ای است. ما با بهره گیری از دانش روز، تجربه سالیان متمادی و همکاری با برترین شرکتهای تبلیغاتی بین المللی، در کنار شما هستیم تا برندی قدرتمند خلق کنیم. وقتی یک فرم تماس را تصویر می‌کنید، فقط می‌توانید خطوطی از کلمات و اعداد را تجسم کنید.

لینک‌دهی به منابع معتبر به کاربران کمک می‌کند تا به منابع اضافی و مفیدی دسترسی پیدا کنند و گوگل نیز این تلاش را در جهت ارائه تجربه بهتر به کاربران ارزش‌گذاری می‌کند. با استفاده از لینک‌دهی داخلی و خارجی به‌صورت هوشمندانه و بدون اغراق، می‌توانید سئوی سایت خود را بهبود دهید و ساختاری بهتر برای سایت ایجاد کنید. داشتن صفحات بی‌کیفیت یا بی‌اثر می‌تواند به‌جای کمک به سئو، به رتبه سایت آسیب بزند. صفحات قدیمی یا کم‌کیفیت معمولاً ترافیک کمی جذب می‌کنند و باعث می‌شوند که اعتبار کلی سایت کاهش پیدا کند. حذف این صفحات و یا به‌روزرسانی محتوا با اطلاعات جدید و مفید می‌تواند تأثیر مثبتی بر سئو داشته باشد. گوگل صفحات با محتوای باکیفیت و به‌روز را بیشتر می‌پسندد و رتبه بهتری به آن‌ها اختصاص می‌دهد.

از سوی دیگر، کاپریلا با نمایش محتوای مناسب و مرتبط با صفحه به صفحه یک وبسایت، بیشترین درآمد از تبلیغات را برای وبسایتها ایجاد میکند. تبلیغات کلیکی هدفمند در کاپریلا، هوش مصنوعی و علم داده را از یک سو و دانش تبلیغات دیجیتال را از سوی دیگر به هم می‌رساند. بعد از چند روز یک کد تخفیف همراه با تصاویر بهترین کفش‌های وبسایت را برای او ارسال می‌کنید. مشتری می‌فهمد که شما نیازهای او را شناخته‌اید و این کد تخفیف هم احتمال خرید او را بسیار بالا می‌برد. اگر فکر می کنید انجام این مراحل برای شما سخت بوده با ما از طریق فرم تماس با ما ارتباط برقرار کنید تا با کمترین هزینه سایت شما به بهترین شکل بهینه سازی کنیم. در نهایت امیدواریم که این مقاله برای شما مفید واقع شده و موجب پیشرفت سایت شما شود.

به طور مثال، ۵ ساختار مختلف را می‌توان در وردپرس برای URL در نظر گرفت که در جدول زیر آورده شده است. در این مثال، مطلبی با عنوان «سنجش عملکرد رپورتاژ آگهی» را در نظر گرفته‌ایم. کاربران و موتورهای جستجو هردو باید امکان «راهبری» (Navigation) مناسبی در وب‌سایت شما داشته باشند. به همین دلیل باید محتوای وب‌سایت خود را با ساختاری منطقی و به صورت سلسله‌مراتبی سازماندهی کنید. در حالت کلی لزومی به استفاده از کلمه کلیدی در «توضیحات متا» (Meta Description) وجود ندارد اما این کار تاثیر زیادی بر روی نرخ کلیک (CTR) ارگانیک خواهد داشت. از این‌رو، زمانی که کاربران، توضیحاتی جذاب و متقاعدکننده را مشاهده کنند، با تمایل بیشتری بر روی متن کلیک می‌کنند.

با استفاده درست از این نکات می‌توانید در رتبه‌بندی وبسایت خود تاثیر بسزایی داشته باشید. استفاده از اسکیما در صفحات وبسایت بسیار آسان است؛ مخصوصاً اگر از وردپرس استفاده می‌کنید چون می‌توانید با استفاده از یک سری پلاگین این کار را انجام دهید. اما مشکل اینجاست شاید شما در انتخاب هاست با مشکل مواجه باشید، شاید اطلاعات کافی در خصوص انتخاب هاست را نداشته باشید و یا حتی اصلی با هاست آشنایی نداشته باشید! نگران نباشید تمامی موارد در همگام وب برای شما گردآوری شده است ما به شما نشان می دهیم که هاست چیست، مهم ترین ویژگی های یک هاست چیست و بهترین هاستینگ های ایران کدامند پس با ما همراه باشید. کاربران دیگر اعتمادی به سایت شما نخواهند داشت و از سایت شما خرید نخواهند کرد، بر فرض که شما یک سایت فروشگاهی ندارید و سایت شما یک سایت شبکه اجتماعی مانند فیسبوک و یا اینستگرام است. آیا شما اطلاعات خود را در سایتی که به آن اعتماد نداشته باشید قرار می دهید؟ مطمئنا خیر.

بنابراین، شما آن را به وظایف کوچک‌تر تقسیم می‌کنید و با شروع به انجام گام‌های کوچک به سمت یک هدف بزرگتر پیش می‌روید. سوالات سه خطی را ارائه ندهید، زیرا مردم اغلب برای خواندن آن‌ها بی‌تمرکز خواهند بود. به جای اینکه سوالات را بسیار طولانی کنید، ترجیحاً تعداد بیشتری سوال ایجاد کنید اما طول هر سوال را کاهش دهید. اما، مایکل آگارد متوجه شد که پس از کوتاه کردن فرم به ۳ سوال، تبدیل‌ها با ۱۴% کاهش یافت. انتقال دادن اینکه اگر فرم را پر نکنند چه چیزهایی را از دست خواهند داد، موثر نخواهد بود. همچنین، استفاده از دستورهایی مانند "نظرسنجی ما را بررسی کنید" یا "این ۵ سوال آسان را پاسخ دهید" نیز اثر نخواهد کار کرد.

بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو که با نام «سئو» (Search Engine Optimization | SEO) شناخته می‌شود به تمامی روش‌هایی می‌گویند که سبب افزایش ترافیک طبیعی (ارگانیک) سایت شود. این فعالیت‌ها شامل تحقیق کلمه کلیدی، تولید محتوا، لینک‌سازی (لینک‌دهی) و سایر بحث‌های فنی است. این تنوع نمایش باعث می‌شود که سایت شما از زوایای مختلف در معرض دید کاربران قرار گیرد و احتمال کلیک بر روی لینک‌های سایت شما افزایش یابد. یکپارچگی در SERP می‌تواند به افزایش شانس دیده‌شدن سایت در نتایج جستجو و جذب ترافیک بیشتر کمک کند. درج توضیح و تعریف موضوع در ابتدای مقاله به کاربران و موتورهای جستجو کمک می‌کند تا به‌سرعت متوجه شوند که موضوع اصلی مقاله چیست. یک مقدمه کوتاه و واضح که هدف و موضوع اصلی مقاله را معرفی می‌کند، کاربران را ترغیب می‌کند تا مقاله را مطالعه کنند.

با استفاده از ابزارک‌ها می‌توانید قابلیت‌های متنوعی را به صفحات و مطالب سایت خود اضافه کنید و تجربه کاربری بهتری را فراهم کنید. ابزارک‌ها به شما این امکان را می‌دهند که بدون نیاز به برنامه‌نویسی، سایت خود را حرفه‌ای‌تر و کاربرپسندتر کنید. ترجمه پیوندهای یکتا در وردپرس، به ویژه زمانی که شما در حال ارائه خدمات یا محتوا به زبان‌های مختلف هستید، می‌تواند به تسهیل ارتباطات بین فرهنگ‌ها و زبان‌های مختلف کمک کند. این عمل نه تنها باعث بهبود تجربه کاربری می‌شود، بلکه بر روی سئو و افزایش دسترسی به محتوای سایت تاثیر بسزایی دارد. برای بهینه‌سازی تصاویر، می‌توانید از فرمت‌های تصویری مناسب مانند JPEG برای عکس‌ها و PNG برای گرافیک‌های با پس‌زمینه شفاف استفاده کنید.

همچنین خوبه که آدرس نقشه سایتتو به فایل robots.txt اضافه کنی تا موتورهای جستجو راحت‌تر پیداش کنن. Google Analytics 4 (GA4) یه ابزار رایگان و خیلی باحال برای تحلیل ترافیک سایتت و رفتار کاربرانه. با کمک GA4 می‌تونی ببینی چند نفر به سایتت سر می‌زنن، از کجا میان و چه کارایی تو سایتت انجام می‌دن. این چک‌لیست شامل ۴۱ نکته مهمه که اگه اونا رو رعایت کنی، می‌تونی رتبه سایتت رو بالا ببری و ترافیک ارگانیکت رو بیشتر کنی. برای کسانی که می‌خواهند ابزارک‌ها را مستقیماً در مطالب خود استفاده کنند، افزونه “AMR Shortcode Any Widget” یک گزینه عالی است. این افزونه به شما این امکان را می‌دهد که ابزارک‌ها را در هر بخشی از مطالب یا صفحات خود با استفاده از شورت‌کدها قرار دهید.

پس شما ملزم به جلب اعتماد کاربران خود و رعایت نکات امنیتی در وبسایت خود خواهید بود. عناصری همچون تیترها، پارگراف‌ها، فهرست‌ها و محتوا همگی به کمک «HTML» تعریف می‌شوند. در تصویر زیر یک صفحه وب را مشاهده می‌کنید که در سمت راست آن کد HTML مربوط به آن نمایش داده شده است. هیج چیز بدتر از این نیست که کاربر با مراجعه به سایت شما اطلاعات خود را در اختیار هکرها قرار دهد. اما در این پست ، ما آناتومی یک فرم ، یعنی قسمت های اصلی یک فرم خوب را درک خواهیم کرد.

هدف گوگل این است که موضوع صفحه را بفهمد و نتایجی بر پایه قصد و نیت کاربر جستجوگر به او ارائه دهد (به دنبال خرید است یا کسب اطلاع یا پیدا کردن یک آدرس؟). به همین دلیل تحقیق کلمه کلیدی و انتخاب و استفاده درست آنها خیلی بااهمیت است. برای شروع باید کلمات و عباراتی را که گرفتن رتبه در آنها تقریباً غیر ممکن است، شناسایی کنید. قبل از اینکه برنامه‌ای برای گرفتن رتبه در برخی عبارات داشته باشید، حتماً نگاهی به وبسایت‌هایی که در آن کلمات کلیدی رتبه گرفته‌اند را بررسی کنید. تا زمانی که وبسایت و صفحه فرود شما مشابه وبسایت‌هایی نباشد که در صفحه اول گوگل رتبه مناسبی دارند، احتمال اینکه رتبه خوبی را تصاحب کنید، خیلی کم می‌شود. برای افزایش آگاهی از محصولات جدید خود از از دیگر کانال‌های بازاریابی دیگر هم استفاده کنید.

بهینه‌سازی محیط میزبانی وب برای ارائه تجربیات کاربری سریع، امن و قابل اعتماد ضروری است. به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری منظم، مدیریت صحیح پایگاه داده و کاهش زمان پاسخ سرور را در نظر بگیرید. به خاطر داشته باشید که بهینه سازی وب سایت یک فرآیند مستمر است که نیاز به نظارت، تجزیه و تحلیل داده‌ها و تنظیم استراتژی دارد. با ابزارهای مناسب و درک جنبه‌های سئو، می‌توانید به صورت موثری دیده شدن وب سایت خود را افزایش دهید و کاربران جدید را جذب کنید. لینک‌های داخلی باعث می‌شن موتورهای جستجو به‌خوبی ساختار سایتت رو بشناسن و صفحات مهم رو بهتر ایندکس کنن.

برای مثال، بازدیدکنندگان صفحه فرود زیر فوراً می‌دانند که باید فرم آزمایشی رایگان را پر کنند. جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ با شماره ۰۹۹۹۹۹-۱۵۸-۱۱ در تماس باشید. در نهایت، اگر قصد دارید با جزئیات بیشتری با بک‌لینک‌ها و نحوه دریافت آن‌ها آشنا شوید، مطالعه مطلب زیر پیشنهاد می‌شود. در جدول زیر، ابزارهای رایگان و لینک مربوط به این ابزارهای را مشاهده می‌کنید. با کلیک بر روی تب «SCREENSHOT» تصویری از صفحه رندر شده توسط Googlebot نمایش داده می‌شود. در جستجوی مطلبی باشید که بتوان بهتر از آن را تولید کرد و سپس چنین مطلبی را منتشر کنید.

مدیریت کارآمد پایگاه داده نقش مهمی در اطمینان از سرعت و قابلیت اطمینان یک وب‌سایت ایفا می‌کند. ایندکس‌گذاری مناسب، بهینه‌سازی پرس‌و‌جوها و نگهداری منظم، بار سرور را کاهش داده و بازیابی داده‌ها را تسریع می‌کند که منجر به تجربه کاربری سریع‌تر می‌شود. پاکسازی دقیق داده‌های بی‌استفاده، آرشیو کردن سوابق قدیمی و بهینه‌سازی ساختار جداول، از جمله راه‌های تضمین کارایی بالای پایگاه داده است. بهینه‌سازی میزبانی وب، نقش حیاتی در تضمین زمان بارگذاری سریع، آپتایم بالا و تجربه کاربری بی‌نقص ایفا می‌کند. صرف‌نظر از اینکه وب‌سایت شما یک وبلاگ کوچک یا یک فروشگاه اینترنتی پر‌ترافیک باشد، دانش و مهارت در بهینه‌سازی میزبانی وب، تفاوت چشمگیری ایجاد خواهد کرد.

این کلمات رقابت کمتری دارن، ولی به‌دلیل مشخص‌تر بودن، معمولاً نرخ تبدیل بالاتری دارن و کاربران رو بهتر به مشتری تبدیل می‌کنن. بهینه‌سازی این پروفایل باعث می‌شه رتبه سایتت توی جستجوهای محلی بهتر بشه و ترافیک محلی بیشتری جذب کنی. متا دیسکریپشن توضیح کوتاهی از محتوای هر صفحه هست که زیر عنوان صفحه توی نتایج جستجو نمایش داده می‌شه. اگه متا دیسکریپشن تکراری، از دست رفته یا خیلی کوتاه باشه، گوگل ممکنه صفحت رو کمتر در نتایج نشون بده. زنجیره ریدایرکت وقتی اتفاق می‌افته که یه صفحه به صفحه دیگه ریدایرکت بشه و اونم به یه صفحه دیگه و این داستان ادامه پیدا کنه. اینجور مشکلات باعث می‌شن موتورهای جستجو و حتی کاربرا نتونن به درستی به محتوای نهایی برسن.


خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری